شهردار جديد بافق معرفي شد

يزد فردا- شهردار جديد بافق طي آييني معرفي و از شهردار سابق اين شهر قدرداني شد.

به گزارش یزدفردا : معاون امور عمراني استاندار يزد در اين آيين به سال اصلاح الگوي مصرف اشاره کرد و گفت : بايد تلاش کنيم تا حرکت و فعاليت ها به سمت وسوي تحقق پيام امسال مقام معظم رهبري باشد و با استفاده بهينه از تمامي امکانات و ظرفيتها راندمان کار را از لحاظ کمي و کيفي افزايش دهيم .
" مير سعيدي " بر تدوين برنامه پنج ساله براي شهرداري تاکيد کرد و افزود : شوراي اسلامي شهر و شهردار جديد بايد در اولين فرصت، تدوين و تصويب برنامه 5 ساله شهرداري را در دستور کارخود قرار دهند و با برنامه ريزي صحيح و اصولي در جهت رسيدن به اهداف و خدمت به مردم تلاش کنند.
وي با بيان اينکه به طور متوسط هر 10 سال يک زلزله بزرگ در کشور رخ مي دهد گفت : بسياري از نقاط استان به ويژه شهرستان بافق بر روي گسل زلزله قرار دارد که بايد مطابق قوانين و رعايت آئين نامه 2800 بر مقاوم سازي نظارت شود تا هنگام وقوع زلزله و حوادث غير مترقبه از آسيب هاي جدي جلوگيري گردد .
امام جمعه بافق هم در اين مراسم گفت : کارها بايد قانونمند و کارشناسي شده و با نظر متخصصين انجام شود تا دچار مشکلات و دوباره کاريها نشويم .
حجت الاسلام " سليماني " کمبود نقدينگي شهرداري بافق را متذکر شد و افزود : عمده درآمد اين نهاد از محل دو درصد عوارض فروش مواد معدني منطقه و ارزش افزوده تامين مي شود که چنانچه اين عوارض به موقع پرداخت نشود پروژه هاي شهرداري با رکود مواجه خواهد شد .
در اين مراسم "حسن تفکري" به عنوان شهردار جديد بافق معرفي و از خدمات "عبدالرضا دهستاني" تجليل شد.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا